Tak Ada Tajuk

September 12, 2009 at 04:57

11/09/09 – JAM 1224

Aku baru balik dr kelas, tiba-tiba ada mesej masuk…

“Janet, free tak? Gi mid jom.”

Pengirimnya biarlah rahsia. Tapi memang lama jugalah dah tak dengar cerita apa-apa pasal kawan aku yang sorang ini. Tapi, x ada kesempatan pula nak keluar dengan dia. Petang tadi ada test math dan minggu ni memang aku tak balik rumah pun. Jadi, tadi aku balas mesej dia, lepas itu entah macam mana boleh ter-ignore pula mesej dia. Ngantuk sangat agaknya tadi. Heheh… Maafkan aku, sahabatku… Cerita pasal test math. Erm………. Hanya itu yang mampu diluahkan. Kuiz kimia pagi td pula tak payah ceritalah. Suka hati aku aja nak tukar-tukar nama structure. Teringin nak reka nama baru kot.

Sebenarnya, aku tak tahu apa fungsi aku tulis entri ini. Aku nak tirulah ayat dak 5 Azam…

3S=Saya Sayang Semua.. =P

Entry filed under: kerepekan.

Nota dariku… Raya Lagi??!


Baru~

  • 675

Arkib


